Sekretariat: 91 433 58 97     

Menu główne

Projekty

Zobacz także

Projekt edukacyjn klasy klasy 2B - 8 kwietnia 2014r.

Reklama - informacja czy manipulacja? To pytanie, postawione kiedyś na lekcji WOS-u
w klasie 2b GM tak bardzo zaintrygowało uczniów, że postanowili przyjrzeć się reklamie bliżej.

I stąd pomysł, by przygotować projekt gimnazjalny MAGIA REKLAMY, CZYLI WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ. We wtorek, 8 kwietnia 2014 r. odbyło się podsumowanie ich 4-miesięcznej pracy.

Podczas prezentacji można było dowiedzieć się jak narodziła się reklama, jak należy ją definiować oraz jakie są jej rodzaje. Oglądając scenki przygotowane przez uczniów dowiedzieliśmy się, że reklama nie jest obiektywnym przekazem informacji. Wyniki ankiety przeprowadzonej wsród mieszkanców Szczecina uzmysłowiły nam, że reklama to ...magia.

Reklamy nie są przeznaczone do świadomego odbioru. Są to pigułki, które działają na podświadomość i rzucają na ludzi (...) hipnotyczny czar".

                                                                                                                                                                                                                              Marshall McLuhan

W przygotowaniu projektu pomagali uczniom nauczyciele: p. L. Szrejder, p. M. Lisak, a koordynatorem była wychowawczyni p. M. Duda.

Współpracujemy z:     

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Dowiedz się więcej.

  Akceptuję pliki cookie.
EU Cookie Directive Module Information