Meet Gavern - Free Joomla! 3.0 Template

Procedury ZSS CoVID 19

Procedury Zespołu Szkół Sportowych
w okresie epidemii CoVID 19

 

1. Procedura przyprowadzania i odbierania dzieci ze szkoły

2. Procedura zachowania bezpieczeństwa uczniów i nauczycieli, pracowników

3. Procedura komunikacji z rodzicami uczniów Zespołu Szkół Sportowych

4. Procedura, zajęcia rewalidacyjne i specjalistyczne

5. Zasady ochrony w pracowni informatycznej, techniki, innych

6. Procedura wyjścia uczniów na plac zabaw

7. Procedury pobytu grupy na placach zabaw

8. Środki ochrony nauczycieli, pracowników, uczniów...

9. Procedura postępowania w razie stwierdzenia zagrożenia zarażenia wirusem Covid, pracownik

10. Procedura stwierdzenia zakażenia wirusem COVID 19 ucznia

11. Procedura dezynfekcji zabawek i pomocy dydaktycznych

12. Procedura dezynfekcji sal lekcyjnych, korytarzy i innych pomieszczeń

13. Procedura dezynfekcji miejsc spożywania posiłków

14. Procedura i harmonogram wydawania posiłków

15. Procedura postępowania z odpadami dla osób stosujących środki zapobiegawcze

16. Regulamin biblioteki szkolnej w czasie epidemii COVID

17. Regulamin świetlicy szkolnej w czasie epidemii COVID- 19

18. Procedury obowiązujące podczas zajęć wychowania fizycznego i kształcenia sportowego

19. Regulamin dowozu uczniów na zajęcia sportowe

 

 

 

 

 

© Meet Gavern - Free Joomla! 3.0 Template 2020

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Dowiedz się więcej.

  Akceptuję pliki cookie.
EU Cookie Directive Module Information