Sekretariat: 91 433 58 97     

Menu główne

Obiady

Zobacz także

Załącznik Nr 3 do Regulaminu korzystania
ze stołówki szkolnej
 w Zespole Szkół Sportowych w Szczecinie

z dnia 25 września 2017 r.

 

POZOSTAŁE ZASADY KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM.SPORTOWCÓW ZIEMI SZCZECIŃSKIEJ W SZCZECINIE

  1. Ze stołówki szkolnej mogą korzystać jedynie uczniowie oraz pracownicy Zespołu Szkół Sportowych w Szczecinie.
  2. Śniadania przysługują wyłącznie  uczniom klas „0” i  „I”  w  Szkole Podstawowej Nr 33.
  1. Ustala się godziny wydawania posiłków:
    1. Śniadania  -   od   8:00 do  9:00
    2. Obiady      -   od 11:40 do 14:50
  1. Podstawą do otrzymania posiłku jest przedłożenie Szefowi kuchni  miesięcznej karty abonamentowej.
  1. Miesięczną kartę abonamentową wydaje Intendent szkolny w trzech pierwszych dniach roboczych danego miesiąca po ustaleniu faktycznej wpłaty przez rodzica/pracownika szkoły.
  1. Karty obiadowe będą wydawane przez Intendenta szkolnego w  pok. nr 12  (Księgowość).
  1. Odpłatność za posiłki pobierana jest za cały miesiąc z góry.
  1. Opłaty za posiłki należy  regulować wyłącznie przelewem bankowym na konto szkoły nr:

84 1020 4795 0000 9502 0278 2738 w pierwszych trzech dniach roboczych danego miesiąca.   Trzeci dzień roboczy jest ostatecznym terminem przyjmowania wpłat. Po tej dacie wpłacona kwota  podlega zwrotowi na właściwy rachunek bankowy wpłacającego.

  1. Nieuregulowanie płatności w wyznaczonym terminie określonym w pkt. 8 skutkuje   wykreśleniem   z listy żywieniowej w danym miesiącu!
  1. W tytule przelewu za posiłki należy umieszczać:

Imię i nazwisko dziecka, klasa, szkoła oraz ilość dni posiłkowych z zaznaczeniem, w które dni dziecko nie będzie korzystać z posiłków.

       Przykład: Obiady i śniadania za  X 2017  Anna Kowalska SP33 kl. 1a, bez 18,19.10.2017

  1. Odpis/ zwrot za niewykorzystane obiady przysługuje wyłącznie tym osobom, które poinformowały telefonicznie lub drogą mailową Intendenta szkolnego z dwudniowym wyprzedzeniem o rezygnacji posiłków.  Rezygnację od następnego dnia można zgłaszać  do godziny 8:00 tylko w przypadku nieobecności dziecka w szkole z powodu choroby.
  1. Wszelkich informacji udziela Intendent szkolny  pod numerem tel. 91 4335 897 po wybraniu cyfr 3 i 2  w godzinach  7:30-15:00. Adres mail do korespondencji: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  1. Prosimy o terminowe dokonywanie wpłat.

Dyrektor Szkoły

  •  

Współpracujemy z:     

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Dowiedz się więcej.

  Akceptuję pliki cookie.
EU Cookie Directive Module Information