Sekretariat: 91 433 58 97     

Menu główne

Obiady

Zobacz także

Załącznik Nr 3 do Regulaminu korzystania
ze stołówki szkolnej 
 w Zespole Szkół Sportowych w Szczecinie

z dnia 12 września 2018 r.

 

POZOSTAŁE ZASADY KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM.SPORTOWCÓW ZIEMI SZCZECIŃSKIEJ W SZCZECINIE

  1. Ze stołówki szkolnej mogą korzystać jedynie uczniowie oraz pracownicy Zespołu Szkół Sportowych w Szczecinie.
  2. Śniadania przysługują wyłącznie uczniom klas „0” w  Szkole Podstawowej Nr 33.
  3. Ustala się godziny wydawania posiłków:
    1. Śniadania  -   od   8:00 do  9:00
    2. Obiady      -   od 11:40 do 14:50
  4. Podstawą do otrzymania posiłku jest przedłożenie Szefowi kuchni  miesięcznej karty abonamentowej.
  5. Miesięczną kartę abonamentową wydaje Intendent szkolny (pok.nr 12 - Księgowość) po ustaleniu faktycznej wpłaty przez rodzica/pracownika szkoły.
  6. Odpłatność za posiłki pobierana jest za cały miesiąc z góry.
  7. Opłaty za posiłki należy  regulować wyłącznie przelewem bankowym na konto szkoły nr:

84 1020 4795 0000 9502 0278 2738

 

Ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc żywieniowy jest ostatecznym terminem przyjmowania wpłat(tj. do 28 września należy dokonać wpłaty za październik, do 31 października opłacić listopad itd.)  Po tej dacie wpłacona kwota  podlega zwrotowi na właściwy rachunek bankowy wpłacającego.

  1. Nieuregulowanie płatności w wyznaczonym terminie określonym w pkt. 8 skutkuje   wykreśleniem   z listy żywieniowej w danym miesiącu!
  2. W tytule przelewu za posiłki należy umieszczać:

Imię i nazwisko dziecka, klasa, szkoła oraz ilość dni posiłkowych z zaznaczeniem, w które dni dziecko nie będzie korzystać z posiłków.

Przykład: Obiady za  X 2018,  Anna Kowalska SP33 kl. 1a, bez 18,19.10.2017

  1. Odpis za niewykorzystane obiady przysługuje wyłącznie tym osobom, które poinformowały telefonicznie lub drogą mailową Intendenta szkolnego z dwudniowym wyprzedzeniem o rezygnacji z posiłków.  Rezygnację od następnego dnia można zgłaszać  do godziny 14:00 tylko w przypadku nieobecności dziecka w szkole z powodu choroby.
  2. W przypadku zgubienia karty można nabyć duplikat. Za wydanie duplikatu pobierana jest opłata w wysokości 5,00 złotych.
  3. Wszelkich informacji udziela Intendent szkolny  pod numerem tel. 91 4335 897 po wybraniu cyfr
    3 i 2,  w godzinach  7:30-14:00. Adres mail do korespondencji:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  4. Prosimy o terminowe dokonywanie wpłat.

Dyrektor Szkoły

  •  

Współpracujemy z:     

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Dowiedz się więcej.

  Akceptuję pliki cookie.
EU Cookie Directive Module Information